Aktywność pracowni:
Projekty: Intelligent went - moduł ekspertowy do systemu diagnostyczno-monitorującego przeznaczonego do monitorowania przemysłowych wentylatorów napędzanych silnikami elektrycznymi, 2019-2020PARP. Statecznoć i nieliniowa dynamika tłumionej elektromagnetycznie rury przenoszącej płyn, 2018-2020 NCN. 12. Innowacyjna technologia przygotowania rudy miedzi do flotacji z wykorzystaniem wysokoenergetycznych technik rozdrabniania, 2015-2019 NCBiR. Ochrona budynków metodą adaptacyjnego tłumienia drgańwywołanych pojazdami szynowymi z wykorzystaniem materiałów inteligentnych, NCBiR. Analiza dynamiczna inteligentnych, elektromechanicznych układów napędu maszyn i pojazdów, Badania własne, Okres realizacji od 2013-06-21 do 2015-06-20, Finansowanie: NCN, PRELUDIUM 4. Ograniczenia falistego zużycia szyn układu pojazd-tor w łukach z uwzględnieniem dynamiki kontaktu koło-szyna, NCBiR 2010-2013 Drgania sejsmiczne wywołane pojazdami szynowymi Oddziaływania parasejsmiczne ruchomych źródeł drgań na obiekty. Badania dynamiki i zużycia kół i szyn w MetrzeWarszawskim. Propagacja drgań w tunelu Metra Warszawskiego. Dynamika oddziaływania pojazdu z infrastrukturą z uwzględnieniem efektów falowych. Konferencje i Sympozja: Polskie Towarzystwo Symulacji Komputerowej - Zakopane Pojazdy Szynowe - Katowice-Ustroń SolMech - Gdańsk Vibration in Physics System - Będlewo Poznań Workshop on Railway Mechanics - Rostock Współpraca: Uniwersytet w Cambridge Ankor - Wrocław Uniwersytet Montpellier Politechnika Wiedeńska PESA Metro Warszawskie Politechnika Warszawska Politechnika Poznańska Politechnika Krakowska CNTK |